Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pojištění v oblasti umění
Lhotská, Tereza ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Trojan, Jaromír (oponent)
Diplomová práce se zabývá pojištěním v oblasti umění. V první části jsou v jednotlivých kapitolách uvedeny oblasti umění, které se v praxi pojišťují. V práci je rozebráno pojištění kulturních památek, uměleckých děl, nástrojů a kulturních akcí. V každé kapitole jsou popsány specifika oblastí a druhy nejčastěji využívaných pojištění včetně příkladů z praxe. V poslední kapitole první části je nastíněna situace v zahraničí a její porovnání s českým trhem. Jako příklad zahraničí pojišťovna byla vybrána AXA Art. Druhá část je věnována pojištění České filharmonie. Ta v sobě propojuje orchestr, historickou budovu a galerii. Významnou část zaujímá i pojištění příspěvkových organizací ministerstvem kultury. V diplomové práci přímo neuvádím pojištění ve filmovém průmyslu.
Využití technických památek v produktech cestovního ruchu na Českokrumlovsku
KOKYOVÁ, Jana
Hlavním cílem bakalářské práce je provést analýzu stavu technických památek a technických atraktivit,které se nacházejí na území Českokrumlovska. Vedlejším cílem bakalářské práce je sestavení konkrétního produktu. Navržený produkt v podobě stezky po technických památkách a technických atraktivitách upozorní nejen na jejich využití v cestovním ruchu, ale také na jejich návaznost k ostatním kulturním památkám a přírodním zajímavostem Českokrumlovska.Práce popisuje pojmy vztahující se k pojmu technická památka, rozděluje technické památky podle mnoha kritérií, obsahuje obecnou charakteristiku Českokrumlovska a dále se zabývá jednotlivými technickými památkami.
Význam státního hradu Pernštejn pro cestovní ruch na mikroregionální úrovni
JŮDOVÁ, Lada
Diplomová práce se zabývá posouzením vlivu lokalizace státního hradu Pernštejn na cestovní ruch v mikroregionu Bystřicko. Práce je řešena podle stanovených dílčích cílů. V rámci prvního dílčího cíle bylo zjišťováno postavení hradu v systému atraktivit cestovního ruchu daného regionu. Dále bylo zjišťováno jak se návštěvníci v mikroregionu pohybují a jaká jsou jejich hlavní cílová místa. Poslední dílčí cíl měl za úkol zjistit, jaké instituce spolupracují na tvorbě produktů s hradem a jaké využívají formy spolupráce. Stěžejní pro tuto práci je marketingový výzkum, který byl proveden formou dotazníkového šetření a přímého rozhovoru. Výsledky jsou popsány a zhodnoceny v kapitolách "diskuze" a "závěr".

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.